TESTIMONIS

Compartim a vosaltres algunes de les paraules d’afecte que ens han fet arribar diferents espectadors. Si voleu, podeu enviar-nos els vostres testimonis per correu electrònic hola@binixiflat.com

Profesión de futuro • Gustavo Duch Guillot

Biel tiene sus principios muy claritos. Camina orgulloso sin renunciar a ninguno de ellos y le gusta compartirlos. En su carnet de identidad, dice, de profesión escultor. Escultor de seres humanos. Anda cargado de  maletas, focos, sombreros, pinturas, micrófonos y dados de colores  montando su taller ambulante en escuelas, bibliotecas y centros de ocio para niñas y niños. De una mochila recosida puede sacar un juego de la rayuela para explicar la diferencia entre caridad y solidaridad, o unos cuentos tibetanos sobre cómo nos estamos comiendo el mundo. En una enorme maleta de cartón duermen sus ángeles. Personitas de cartón piedra, monstruos de peluche que dan risa y los “galliminus” que nadie sabe lo que son.

Biel sienta a su alrededor a las niñas y niños, despierta suavecito a sus ángeles, les presta sus voces y su risa y entonces monta historias para pensar, cuentos contados y cantados.

Eso hace Biel, cantar y contar cuentos para llevar la contraria.

Esa noche, Cristina, una niña del público sueña las historias de Biel, con los faraones que habitaban islas tropicales y el pescador que pescó un pez de oro.

Cuando despierta ya sabe a quién quiere parecerse, ¿Será como el abuelo Nat que luchó contra los invasores de bombín y traje de explorador o como el gigante Bau Xu que salió a buscar el Sol? Quiere ser como Biel. Para vivir despacito y contra la corriente.

Gustavo Duch Guillot
Revista Altermundo. Enero 2009

Centre Cívic de la Barraca • Bet Canet

Hola, vaig tenir l’ocasió de veure-us el dissabte passat al Centre Cívic de la Barraca i us volia felicitar, va estar molt bé i al meu fill, que no té ni dos anys, es va quedar bocabadat des de que va arribar.

Cordialment,
Bet Canet

Comptar amb nosaltres • Maria

Saps de sobres que poder comptar amb tu, per nosaltres seria…una passada, coneixent els teus espectacles, l’energia que transmets i la manera com els infants queden com a enganxats, a la teva veu, els teus gestos, els teus personatges… Aquella naturalitat que tens de ser cada una de les teves titelles, amb els més menuts, ha de ser únic.

Maria
Mallorca

“La prova del cotó no enganya” • Andreu

Biel, m’agradaria felicitar-vos als dos per les vostres representacions a Sant Andreu de Llavaneres. Els dos centres van quedar molt contents. “La prova del cotó no enganya” , la meva filla de CEIP Llavaneres, quan va arribar a casa tenia molt clars els conceptes que van sortir de l’obra.

Andreu,
Sant Andreu de Llavaneres

Una versión de “Ricitos de Oro” • Carlos Pujalte

“El domingo por la mañana vi a estos títeres en movimiento y fue un placer tan grande, una magia tan maravillosa… que aún me emociono… De verdad que disfruté muchísimo.
El artista que los movió se llama Biel Porcel, y es un genio de este mundo. La obra que representó fue una versión de ‘Ricitos de Oro’…
Biel, creo que eres un gran artista y que vives tu arte de verdad.”
Saludos

Carlos Pujalte

Digan’s si t’ha agradat

Si vols pots dir-nos el que t’ha semblat algú dels nostres espectacles i el compartirem en aquesta pàgina. Omple el formulari de sota. Gràcies.

El teu testimoni